Awarie w mieszkaniu

Zanim zgłosisz nam awarię upewnij się, że jej usunięcie leży po stronie Właściciela mieszkania!

Najemcę obciążają awarie:

Oświetlenia, w tym wymiana żarówek
Odtykanie zatkanych odpływów (w zlewie, w prysznicu, umywalce itp.)
Ponowne mocowanie wszelkich poluzowanych elementów, takich jak elementy mebli oraz zabudów meblowych, lampy, gniazdka elektryczne itp.
Awarie sprzętu AGD spowodowane niewłaściwym użytkowaniem
Wszelkie awarie związane z zakamienieniem elementów (w tym wymiana zużytych elementów)
Wszystkie inne naprawy nie wymagające specjalistycznej wiedzy i sprzętu.

Właściciela obciążają awarie:

sprzętu AGD (chyba, że awaria jest spowodowana niewłaściwym użytkowaniem);
instalacji elektrycznej (z wyłączeniem osprzętu);
instalacji doprowadzającej wodę użytkową;
instalacji grzewczej (w tym pieca gazowego), z wyłączeniem odpowietrzania grzejników;
domofonu;
Problemy z wentylacją, w tym awaria wentylacji mechanicznej;
usunięcie skutków awarii powyższych (np. zalania)

Jeżeli naprawa jest po Twojej stronie, to powinieneś usunąć ją we własnym zakresie i na własny koszt. W razie wątpliwości, daj nam znać, możemy polecić odpowiedniego fachowca.

Jak zgłosić awarię?

Napisz wiadomość na adres: kontakt@mozo.pl

Znacznie przyspieszysz realizację naprawy jeżeli prześlesz następujące informacje:

W jakim mieszkaniu doszło do usterki?
Co dokładnie się stało? (opis problemu)
Gdzie dokładnie znajduje się awaria? (pomieszczenie, lokalizacja)
Kiedy to miało miejsce?
Jakie kroki dotychczas podjąłeś?
Załącz zdjęcia dokumentujące co się stało.

Jeżeli awaria ma charakter pilny, możesz do nas zadzwonić.

Jeżeli doszło do awarii związanej z mediami, to w pierwszej kolejność zakręć zawory i/lub wyłącz zasilanie energią elektryczną.

Pamiętaj, że w sytuacjach bezpośredniego zagrożenia powinieneś zawsze najpierw dzwonić na nr alarmowy 112.

nr infolinii: 58 728 08 73

(telefon czynny w dni robocze w godzinach 10-17)

Problem z płatnościami?

Poniżej 3 najczęstsze przyczyny nieprawidłowych naliczeń:

1. Brak płatności w terminie.

Czynsz płatny w terminie do 10-tego dnia miesiąca zawiera rabat w wysokości 100 zł. Jeżeli zapłacisz po terminie to system automatycznie wystawi fakturę bez rabatu. Raz na 12 miesięcy możesz jednak poprosić nas uwzględnienie rabatu, bez podania przyczyny spóźnienia. W tym celu napisz do nas wiadomość.

2. Brak dostarczonego poręczenia, ubezpieczenia, lub zaświadczenia o dochodach

W przypadku braku dostarczenia, któregoś z powyższych dokumentów, system odpowiednio zwiększa czynsz zgodnie z warunkami określanymi w umowie najmu. Powód zwiększenia czynszu będzie wskazany na fakturze. Można go też sprawdzić w panelu najemcy. Jeżeli uważasz, że to błąd, daj znam znać w wiadomości mailowej.

3. W kartotece znajduje się dodatkowe naliczenie, nie wynikające z czynszu najmu.

Jeżeli zostałeś obciążony z innego tytułu (np. naprawy, która leżała po stronie najemcy), to informacja o kwocie będzie znajdować się w kartotece. Wszelkie wpłaty są zawsze księgowane w kolejności od najstarszych, więc w przypadku braku zapłaty kosztu dodatkowego, najbliższy czynsz najmu zostanie zaliczony na jego poczet – a w konsekwencji powstanie niedopłata w czynszu.

Zajrzyj do panelu najemcy:

Logowanie

za pomocą adresu email podanego w umowie.

Wpłaty i naliczenia

Sprawdź wszystkie informacje finansowe związane z najmem.

Dokumenty

Sprawdź i pobierz umowę najmu, protokół, oraz inne dokumenty.

Chcesz rozwiązać umowę przed czasem?

Masz dwie opcje:

Znajdź kogoś na swoje miejsce

W ten sposób można rozwiązać umowę w niemal każdym czasie, bez okresu wypowiedzenia, pod warunkiem znalezienia innego najemcy, który podpisze nową umowę najmu, na warunkach conajmniej takich samych jak Twoja bieżąca umowa.

Nowy najemca, musi też spełnić odpowiednie kryteria, aby kwalifikował się do zawarcia umowy (między innymi posiadać odpowiednie dochody). Wyślij do nas wiadomość, aby otrzymać więcej szczegółów.

Opłać 3-krotność czynszu

Możesz w każdym momencie rozwiązać umowę z tygodniowym wypowiedzeniem, bez podania przyczyny, pod warunkiem zapłaty 3-krotności czynszu. W takim wypadku wypowiedzenie będzie skuteczne tylko i wyłącznie przy jednoczesnej zapłacie w/w kwoty.

W celu złożenia wypowiedzenia, prześlij nam oświadczenie o wypowiedzeniu umowy na piśmie (może być to skan przesłany mailem).

Masz inny problem?

Napisz nam wiadomość na adres kontakt@mozo.pl z dokładnym opisem problemu. Postaramy się odpisać tak szybko jak to tylko możliwe.

Temat nie znajduje się na liście?

napisz nam wiadomość na adres kontakt@mozo.pl z dokładnym opisem problemu. Postaramy się odpisać tak szybko jak to tylko możliwe.

 Wszelkie prawa zastrzeżone © MOZO Sp. z o.o. – Zarządzanie najmem

Scroll to Top